Without my Heels on!

I går gjorde jeg noe dumt! Noe VELDIG dumt?! Da jeg var på jobb gjorde jeg en oppgave jeg ikke skal gjøre, som gikk utover ryggen min. I dag har jeg ikke greid å gå normalt. Utrolig hvor lite som skal til for å gå fra ok til så mye verre. Nå er jeg tilbake der jeg var for en stund siden, krokrygget og med sterke smerter. Var bare å pakke bort hælene for i dag, men jeg håååper jeg får ta de frem i morgen. Kan nesten ikke gå uten hæler på 17.mai?!!!! Hva er Supermuminheels uten hæler lism?!

Bortsett fra å være krokrygget og med sterke smerter så har jeg hatt en fin dag i dag, mye planlegging for morgendagen, både med innkjøp og klesforberedelser. 

Ellers så var vi på 16.mai kamp på Lerkendal. Det er Tradisjon, og vi har vært der alle de år jeg kan huske. I dag gikk det som hver 16.mai, ingen seier på oss altså, men likevell ,for en stemning. Før kampen dro vi på Dollys og spiste en supergod pizza. Mammsen min passet Lilleprinsen mens jeg var på kamp med resten av gjengen. Koselig!

Det ble en sen kveld på lilleprinsen og han sovnet i bilen på vei hjem. Nå gleder vi oss masse til i morgen, vi har mye å se frem til. Krysser fingrene for flott vær!!!

Ha en SUPER 17.Mai alle sammen!

1 kommentar

Siste innlegg