Bildedryss, en fantastisk 17.mai

Hipp hipp hurra for Norge!!! Målet mitt var å rope Hipp hurra minst 200 ganger da vi gikk i barnetoget, og jeg tror jammen at jeg nådde målet mitt. For jeg var meget engasjert gjennom hele ruta!

Dagen startet med regn, men det gikk ikke mange timene før det var strålende sol og varmt i lufta! Vi startet dagen i barnetoget, hvor vi møtte mamma på skolen hvor toget endte. Kjempe koselig, så fikk hun sett Lilleprinsen i den fine bunaden sin! 

Etter deltakelse i toget dro vi til byen, først på Solsiden. Der var vi På Una, og spiste en nydelig pizza. Lilleprinsen fikk kaste steiner i vannet, og koste seg med is etter en liten pizzabit. Da tålmodigheten var brukt opp tuslet vi videre inn til byen, hvor vi skulle møte resten av familien på peppez. Her spiste vi enda mer pizza, og brownies/is til dessert. I dag har vi stooorkoset oss, dagen var helt fantastisk!!! 

SOm ventet så sovnet lilleprinsen i bila på vei hjem, klokka 17.00!! Søtingen vår 


Forventningsfull til den store dagen som han har hørt så mye om de siste dagene <3

Hipp hipp hurraaaa!! En overivrig mamma;)

Pappsen og lilleprinsen i toget <3

Krølltoppen vår <3

Nydelig utsikt og meget spennende ikke minst

Endte selvfølgelig uten hæler i dag også, men fant noen søte ballerinasko jeg brukte

Jeg var kanskje Trondheims største bustetroll? hahah 

Hunken min

Har du hatt en flott feiring?

3 kommentarer

Siste innlegg