What a week

Im back in business, dette har vært en travel uke!

Lilleprinsen var febersyk det meste av uka. På Torsdagen  begynte han å bli bedre, og på Fredag var han helt feberfri – takk og lov. Prøvde seg på en dag i barnehagen også, noe som gikk strålende. Feberen er fortsatt borte, så nå er han endelig blitt helt frisk!

De dagene vi bare var hjemme har vi fylt med turer i skogen, leking innendørs, lesing av bøker og kvalitetstid sammen. 


Herlig å gå tur i skogen, iallefall når det er så fint vær

Onsdagen var jeg hjemme fra jobb sidne lilleprinsen var syk, og kjæresten min hadde sin siste eksamen. På Torsdag var det dags for jobb, og da var pappsen hjemme istedet. På fredagen fikk jeg gjort unna mange æren som har hopet seg opp i løpet av uka. Godt å endelig få unna noen ærend. 

I dag var jeg på en etterlengtet date med kjæresten min på Solsiden. Det er lenge siden vi har vært på date nå, det har aldri vært tid til det mellom skole, jobb og eksamen.. Mamma og mannen stilte opp som barnevakt, og vi storkoset oss ute og spiste middag. Etterpå dro vi på en liten shopping-runde. Koselig! 

Hva har du gjort i helga? 

0 kommentarer

Siste innlegg