Dere kommer til å elske Drømmevognen

Jeg har funnet ei utrolig fin barnevogn som jeg virkelig ønsker meg. Designet er nydelig, og “one of a kind” ! Denne barnevognen skiller seg ut fra alle andre på markedet med sitt lekre design. Og det beste av alt: Vognene kommer med matchende stelleveske som er suuupersøte, stellematte, termos og regntrekk. Her får man MYE for pengene!!! (trykk på bildene for å komme til produktet) Drømmevogna finnes i mange forskjellige farger, og mine favorittfarger er rosa, navy og cream! 

Vognene selges hos Jollyroom, og utvalget av vogner finner du her.  Disse lukseriøse vognene er på tilbud nå, så her kan du gjøre et kupp! Tipper de kommer til å bli utsolgt ganske fort 🙂 Vognen er kjempe smart og bagdelen kan lett gjøres om til sittedel når tiden er inne for det. 



Har du ei lita prinsesse så er denne vognen utrolig nydelig: (Jeg elsker rosa, og synes denne er supersøt. Men nå har jeg ingen jente jeg da, så får holde meg til andre farger)


Og en supersøt matchende stelleveske som kommer med vognen.

Var de ikke fine??? #mammablogg #jollyroom #barnevogn #shoppetips

3 kommentarer

Siste innlegg