Kroppen min daue

I barnehagen til lilleprinsen har man 8 dugnadstimer i året, og på grunn av at kjæresten min er borte fra 7 pm morgenen til 23 hver kveld, så har vi ikke hatt mulighet til å bidra så mye.

Så da jeg ble spurt om jeg ville male en vegg, takket jeg ja for å få bidratt litt jeg også! Maling er ikke min spesialitet, og jeg er ingen malemester. Men resultatet så likevell litt kult ut (om man ser bort fra at det ble litt skjoldete)

Gult er utrolig kult!!!

Da jeg skulle legge lilleprinsen for kvelden, sovnet jeg – som vanlig! Det er ikke noe nytt! Men det somvar nytti går, er svaret jeg kom med da kjæresten min tappert forsøkte å vekke meg:

“Nei, la meg sove! Kroppen min dauer”

Så sov jeg bare videre! OG DET kan jeg være glad for! 2 timer senere var natta over! Lilleprinsen gråt og hylte helt til vi stod opp kl 0400, han hadde nemlig fått kraftig ørebetennelse og hadde sterke smerter stakkar! Da bars det rett til legen!

0 kommentarer

Siste innlegg