En anbefaling til dere med småttiser

Som dere sikkert har fått med dere gjennom bloggen min så er jeg veldig opptatt av barneklær, det er en av mine store lidenskaper! Gjennom de 2,5 årene jeg har hatt småtroll i hus, så har jeg fått kjennskap til mange ulike merker, og gjort meg ulike erfaringer. Et klesmerke som står høyt på vår liste, som både er lilleprinsen og min sin favoritt, er Lilleba!! Lillebaklærne har en utrolig god kvalitet, og stoffet er supermykt. Jeg elsker designet og barnet skiller seg ut fra mengden med disse klærne.

Det som er så genialt med bodyene til Lilleba, er at de vokser med barnet! De har knapper på to forskjellige steder, slik at man kan bruke de innerste når barnet er mindre, og man kan bruke de ytterste når barnet har blitt større. Slik har du plagget kjeeempe lenge. En annen stor fordel med disse bodyene er at de ikke taes over hodet når man skal kle på småttisene. De er designet for komfort for den lille, og de lukkes foran, noe som betyr ekstra mye når man har en baby i hus. Jeg husker hvor mye lettere det var når bodyene kunne lukkes foran. Det gjør skiftingene så mye enklere. Bodyen er også fri for etiketter slik at den ikke irriterer barnets hud. Et kjempe flott produkt som jeg er glad for å ha i hus. Anbefales! Les gjerne mer om produktet her.


Jeg elsker halstørkler. De fullfører hele antrekket, og Lilleprinsen her i hus bruker det OFTE. (ikke like ofte på sommeren, men ellers nesten alltid 😉 Dette halstørklet kan også regulerer i to ulike størrelser, akkurat som bodyen over.

Lillebaklærne er laget av 60% viscose og 40 % bomull, derfor er de supermyke!


Callum Body Bambi (trykk på bildet for å komme rett til produktet)

Produktene er sponset fra Lilleba, og meningene er bloggerens egne

Har du prøvd Lilleba klærne på din gullunge? #mammablogg #lilleba #barneklær

5 kommentarer

Siste innlegg