Det er hardt

Å være perfeksjonist

På Fredagen reiser vi til Syden. Det er iallefall planen. Men vi har ikke bestilt noe enda. Det er så vanskelig å vite om hotellet og plassen er bra. Og det blir vanskelig å toppe ferien i fjor, da vi lånte leiligheten til svigers, på en 5stjerners resort med bobblebad på terassen, 2 bad, 2 soverom, stor stue og kjøkken bare for meg, samboeren min og lilleprinsen. Vi hadde god plass å boltre oss på, og jeg tviler på at vi kommer til å finne en så fin plass nå. De hotellene jeg har sett på så langt er ikke mye å skryte av, faktisk er det så ille at jeg ikke vil bestille noe tur enda. Det er absolutt ikke beste tiden å reise på midt i fellesferien, da mye er utsolgt, fullbooket, og prisene er skyhøye. Men det er da vi har ferie, og det er da barnehagen er stengt, så vi må bare ta ferie de ukene enten vi vil eller ikke .) 

Men vi har ikke gitt opp enda. Satser på at det blir tur på Fredagen eller Lørdagen:) Må bare bestille først *Stresset deluxe* 

Hvor skal dere på sommerferie i år?

1 kommentar
    1. Det er nok best å bestille i god tid i forveien viss ein har eindel kriterier for korleis det skal vere, men håpe dåkke får tak i noke bra! 🙂

Siste innlegg