Imponerende

Som dere vet så har jeg flyskrekk! Gleden over å reise skygges av flyskrekken min, og det skal ikke mye turbulens til før jeg sitter der klam i hendene, og med hjertet i halsen!

Da vi fløy til kreta var vi heldig, det var ikke turbulens en eneste gang, og været var strålende både i Trondheim og på Kreta. Landing og takeoff var også vell gjennomført uten noe problemer. Dyktige piloter = smertefri flytur = ingen angst!

Lilleprinsen er også helt fantastisk å reise med, tålmodig som ingen andre, god og snill, og kjempe glad og ivrig over å få være med på noe så spennende som å fly! Det er jammen meg morro å ha hele verden under våre bein:) jeg og lilleprinsen sov 2 timer på flyet, mens pappsen sov over 3 timer. For å si det mildt: søvn var etterlengtet og nødvendig etter vår lange våkennatt!

For å være ekstra lur tok jeg med solfaktor 50 for å bruke her i syden, men vet dere hva? Jeg er rød som en paprika, og det gjør vondt å ligge, sitte, ha på klær. Skulle helst gått rundt naken for å unngå smerte, men det lar seg ikke gjøre, hahaa. Hvorfor funker ikke 50? Er jeg så bleik altså??? Har tilogmed smurt meg ofte… Lilleprinsen og kjæresten min har berget! Takk og pris for UV drakt!!!!!

2 kommentarer

Siste innlegg