Status endret

Heldigvis reagerte lilleprinsen som han skulle på antibiotikakuren: etter første dose forsvannt feberen, og han klaget midre på smerter i øret! Hurra! Dette går rett-veien. (Forøvrig den merkeligste antibiotikaen jeg har vært borti, her blander vi den faktisk selv. Man får pulver på apoteket, og tilsetter vann når man kommer hjem)

Etter lange dager inne, tok vi turen til Chania igjen når prinsen var kvikk og rask. Denne gangen med taxi så klart! Helledussan, for en nydelig by, og for en vakker solnedgang!

Vi så på hestene som trakk prinsessevogner, tittet på alle båtene, tuslet rundt på markedet og dro innom mange butikker. Vi kjøpte ikke mye, men det er alltid gøy å se likevell. Vi nøt en bedre middag ved vannkanten og koset oss!

Jeg har hverken med meg pc eller ipad her på ferie, og iphonen min har ikke noe kamera. Så det er litt begrenset hvor mange bilder heg får vist dere. Skal legge ut flere bilder fra turen når jeg kommer hjem:)

1 kommentar

Siste innlegg