Beachlife

I dag var det ekstremt varmt her på Kreta, men jeg har fått med meg at det er rekordvarmt hjemme i Trondheim også! Jeg har aldri reagert noe særlig på varmen tidligere, men i dag merket jeg at jeg ble passe slapp av godværet.

Dagen tilbragte vi på stranden. Det er lite som overgår det å svømme i varm sjø! Jeg elsker det, og får aldri nok! Jeg kan ligge på ryggen å bare seile min egen sjø, det er lykke det! Så hadde vi det supermorro med lilleprinsen og bygget mye forskjellig sammen, både slott, basseng og båt. Når man har det så gøy så flyr tiden unna!

Etter en lang dag på stranda, etterfulgt med bading i bassenget på hotellet, dro vi på samme restaurrant som vi har vært på hele 5 dager iløpet av oppholdet vårt. Vi har faktisk kun funnet en restaurrant vi stoler på, og som virker innbydende. De har god mat, og serverer alltid et diiigert fruktfat etter måltidet, noe som er litt ekstra stas, både for oss og lilleprinsen.

1 kommentar

Siste innlegg