Helt utrolig

De siste dagene har vær helt amazing!!! Endelig ble det ordentlig sommer i Trøndelag. De siste årene har det vært kaldt, dårlig vær, og ingen sommerfølelse. Men nå er det helt magisk!!! Både i dag og i går var vi på Lianvannet på Byåsen i flere timer og bare koset oss i sommervarmen. Jeg og lilleprinsen dro dit sammen med søs og samboeren, og Ariana, broren min og dama hans, og Johnny, fadderen til Lilleprinsen.

I går var jeg skikkelig smart!! Trodde ikke jeg behøvde solkrem, siden jeg trossalt har vært på Kreta en uke (men hele uke brukte jeg faktor 50. omg) Resultat etter en dag uten solkrem: Illrød over hele magen, puppene, knærne. Derfor måtte jeg gå med en topp i hele dag. Kunne ikke risikere å bli verre. Det ble derfor ingen bading på meg i dag heller. Utrolig kjipt, for vannet var KJEMPE varmt!!!


Etter tur på “stranda” hadde Lilleprinsen en liten dagdupp. Det hadde jammen meg mammsen også. hahah,,,denne varmen tar virkelig på kreftene. Litt senere på kvelden dro vi på grilling sammens med tante Marty!!! Tante Marty tipset oss om å dra ved JOnsvannet å grille. Vi rotet oss bort på vei dit, inne på en gård, hvor de lo av oss “byfolk” på tur! Vi var virkelig på villspor!!!

Men tilslutt fant vi ei magisk perle av en plass! Det var utrolig vakkert!!! Det er faktisk deilig å være hjemme i Trondheim  på sommeren, spesielt når vi utforsker nye steder, og får se mer av det byen vår har å by på!!! Vi grillet god mat, og lilleprinsen fikk kaste masse stein i vannet, som alltid er like stas!


Ingen som vil være med på bilde:) (Legg merke til alle myggstikkene på arma mi. Skitt, i Kreta VAR JEG POPULÆR) 

Har du hatt ei fin og innholdsrik helg?

1 kommentar

Siste innlegg