En stor dag

På Mandagen var det en stor dag, Søte Martine fylte nemlig 18 år!!! Tiden går så utrolig fort, det føles nesten som i går at hun var bittelita jente første gangen jeg møtte henne. Bursdagen feiret vi hjemme hos Martine og svigers, da vi var invitert på herlig grillmat og kake! Lilleprinsen sovnet på vei til Bursdagspartyet, men fikk ikke sove lenge. Han kan ikke gå glipp av all morroa!

Innimellom spisinga leket jeg med småttisene og hoppet blandt annet på trampoline. Det var utrolig gøy!!!! Jeg vet ikke hvem som ble mest sliten jeg,,, småttisene eller meg? hahah, tipper meg, da de var ekstremt energisk etter alt sukkerinntaket!


Martine fikk mange søte gaver, og fra oss fikk hun blandt annet vin, Lulu toalettmappe, tannbleking, sminke, solprodukter and the list goes on… Masse småtterier 🙂 

Her er bursdagsbarnet sammens med sine søsken:

Fine Martine:

Beste kaka:

happy Birthday!!

0 kommentarer

Siste innlegg