Hjelp det spøker

Har dere sett på Åndenes Makt? Det har ikke jeg, hahah, MEN jeg så den episoden hvor de var på Tavernen i Trondheim på Sverresborg! I dag var dette stedet hvor vi spiste middag, og det var jammen meg spennende. Jeg så ingen spøkelser, men stemningen man fikk på stedet var meget spesiell. Det var så lavt under taket at jeg på mine 177 cm + 10 cm høye sko måtte bøye meg hele tiden for å komme meg frem. Og jeg må bare få si; For en koselig restaurrant. Anbefales – enten du tror på spøkelser eller ei!!!

Vi var samlet en stor gjeng og spiste; svigerfamilien min, og familien til Victorias Forlovede; inkludert en amerikaner. Det var god stemning og ekstremt gøyale kommentarer  – noe ingen kan bedre enn amerikanerne. En morsomt gjeng med andre ord. Jeg spiste pannekaker, men det smakte mer som en dessert enn en middag – men så elsker jeg søtt og jeg da!!!!!


Dagens antrekk; Kjole Floyd Sko Stella Veske HM


Lilleprinsen var kledd i Skjorte fra Hust/Claire og Nikkers fra optimist of Norway

Har du vært og spist på Tavern?

3 kommentarer

Siste innlegg