Jeg er gal

Som dere sikkert vet så elsker jeg å shoppe! Og i dag fant jeg enda en unnskyldning til å handle inn noe nytt; Jeg fant nemlig noen perfekte julegaver jeg bare måtte ha i hus! Og nå kan jeg krysse av 3 personer på lista mi. Hahah, er det noen som er like tidlig ute som meg? 

Med knallvær og ferie så tok jeg med meg lilleprinsen på tur ute i skogen, vi hadde med oss matpakke og drikket, og koset oss ved vannet. Idyllen ble derimot avsluttet litt før vi hadde planlagt pågrunn av svært pågående klegger! Men sånn er det i skogen, der slipper man ikke unna, så imorgen går heller turen til stranda. 

Nå har lilleprinsen sovnet søtt i senga si; med andre ord; det ble ingen dagdupp i dag. Nå er det duket for husarbeid på hu mor! Med masse rydding, stryking av klær and the list goes on! De er fortsatt ikke ferdig med leiligheten vår, og vi bor fortsatt på kjøkkenet. Forstå det de som kan

#mammablogg #sommer #shopping #emmaljunga #utpåtur #mammaliv #happy

0 kommentarer

Siste innlegg