Ufrivillig

På Søndagen hadde vi en 6timers ufrivillig utflukt! Det er lenge siden jeg har vært så utslitt!

Dagen startet fantastisk. Jeg tok med meg lilleprinsen på stranda og vi storkoset oss; Badet, matet ender, bygget sandslott, og gikk oss en lang tur i sommervarmen. Herlig. Vi hadde også med oss nistemat som vi spiste, kastet stein i vannet og bare slappet av og nøt finværet. Pappsen var på jobb, så vi dro alene på utflukt.

Etter rundt 3 timer bestemte vi oss for å dra hjem, det var tid for lilleprinsens dagdupp, og jeg blir ofte sliten etter mange timer i solen. Jeg hadde fått min daglige dose, og var fornøyd med det. På vei hjem tenkte vi å fylle på bensin på bila, og der stoppet ferden?.

Jeg greide ikke å vri rundt nøkkelen på bila da vi var ferdig på bensinstasjonen. Den hadde låst seg helt. Det var 30 + utendørs og lilleprinsen holdt på å sovne. Måtte tappert spørre de på bensinstasjonen om de hadde mer peiling på bil enn meg, og de prøvde å hjelpe meg uten hell. Men jeg fikk streng beskjed om at bila måtte flyttes, så da var det bare å ringe Falcken! Sick!

Jeg og lilleprinsen måtte ta bussen hjem, men den gikk ikke før om 2 timer. Derfor dro vi på mange forskjellige lekeplasser i nærområdet og leket oss. Måtte også kjøpe drikke 3 ganger, fordi vi begge var varme/utmattet og tørste. Da vi kom hjem kl 5 så sovnet lilleprinsen for natta, og jeg tok meg en velfortjent hvil jeg også. PUH! For en slitsom dag. Men likevell har vi virkelig storkoset oss!!

#mammablogg #sommer #ferie #småbarnsliv <3

3 kommentarer

Siste innlegg