Ganske sykt egentlig

Enn at jeg og verdens beste kjæreste har vært sammen i hele 8 år!!! Det er Sykt å tenke på. Det er faktisk hele 29% av livet mitt det! Vi har opplevd utrolig mye sammens, og har fått verdens nydeligste prins i gave. Kjæresten min er verdens beste pappa, og min bestevenn. 

  • Vi møttes i russetiden på Marinen i Trondheim da vi var 19 år. Siden hang vi sammen nesten hver eneste dag, og det gikk ikke mange ukene før jeg flyttet rett inn i hybelen hans.
  • Vi ble ikke offisielt sammen før 27. Juli samme året, etter hans beregning. Etter min beregning var vi kjærester siden mai. Hahha
  • Vi har bodd sammen i Oslo hvor han jobbet i bar og jeg jobbet på undertøysbutikk.
  • Vi har bodd sammen i Daytona beach, der han studerte på pilotskole, og jeg gikk på BI Nettstudier. 
  • Vi fikk verdens nydeligste prins i 2012.
  • Vi Kjøpte vår første leilighet samme året.
  • Vi elsker tennis begge to, og er begge utrolig glad i å reise.
  • Selv om vi har vært sammen i 8 år, har vi egentlig aldri pratet om å forlove oss. HAHAH, mange som gjør det etter 1 år vettu.

Gratulerer med dagen kjæreste, måtte det bli mange flere fantastiske år sammen! 

#kjærestetid #mammablogg #8årsdag #kjærester

3 kommentarer

Siste innlegg