Do as much as you can

Mitt motto har alltid vært: Gjør så mye du kan, på minst mulig tid, Og nå som jeg og Lilleprinsen har ferie, ønsker jeg å ta han med på mange kule opplevelser. I går hadde vi bestemt oss for å dra på Voll besøksgård her i Trondheim, noe som var utrolig koselig.

Desverre har jeg ingen bilder fra gårdsbesøket da mobil hadde blekket, og kameraet lå igjen hjemme. Vi hadde flaks med været, for da vi var på gården var det sol og oppholds. Da vi kom hjem begynte det å tordne, lyne og styrtregne. Lilleprinsen synes det var kjeeempe stas å mate kaninene, mens jeg ble mest facinert av grisene. Det var så gøy å se på dem, griseungene dyttet mammagrisen over ende for å få pupp. Hahah?.

Ellers så hadde de hester, sauer, kuer, hunder og høner på gården. Hestene var asosiale og kjedelige. I tillegg stod de i en luftegård med strømgjerde rundt, noe som er lite barnevennlige. Derfor koset vi heller med de andre dyrene. De har også en gammel traktor som barna får “kjøre”, noe som var populært.


Dagens antrekk/selfie: Genser og bluse/Cubus Veske/Hm 

Etter gårdsbesøket og dagdupp møtte vi mamma på peppez og spiste pizza. Det var kjempe godt, og lilleprinsen spiste som en helt. Han har aldri vært noe særlig glad i mat, men siden sommerferien har appetitten økt, og nå er han heldigvis interessert i å prøve mer forskjellig mat. Etter en herlig middag og leking på restaurranten dro vi i nyhuset til mamma og mannen. De holder på å pusser opp et helt hus, og det har blitt utrolig fint!!

Krølltoppen <3

#mammablogg #peppez 

6 kommentarer

Siste innlegg