Spennende utflukt

I går etter at  lilleprinsen var hos legen, dro vi ned til Ravnkloa og kastet steiner i vannet, og så på båtene. Da nevnte prinsen at han ville være med å kjøre den store båten, og i det øyeblikket bestemte jeg meg for å ta han med til Munkholmen i dag. Været var ikke det beste, men det spiller ingen rolle, vi dro for båtturen, og utflukten i seg selv. Pakket med oss en god niste, og tok båten over kl 11. Gjett om det var stas! Lilleprinsen foretrakk å sitte inne i båten, og synes det var kjempe gøy.

På Munkholmen spiste vi, kastet stein og sand i vannet, jeg vasset, så utforsket vi hele øya. Vi løp rundt og hadde det kjempe gøy! Oppdaget masse jeg ikke har sett tidligere, masse skumle ting også. Det er utrolig hvor mye annet man oppdager når været ikke er tipp-topp. 


Stranda var helt fantastisk! Hit skal jeg tilbake når sommerværet kommer igjen. Kan ikke huske stranda har vært så bra tidligere


Noe som er bygd av tyskerne tydligvis, aner ikke hva det skal forestille, men merkelig var det:

Masse spindelvev overalt

En trapp ned til en mørke kjeller av noe slag. Så ut som det var kjempe dypt. Avsperret område, og veldig skummelt. 

Har du vært på Munkholmen i sommer? #trøndersommer #mammablogg

2 kommentarer

Siste innlegg