Im back again

Dagene flyr avgårde, og jeg henger ikke helt med for tiden. Jeg sovner før jeg rekker å gjøre ferdig dagens gjøremål fordi det er så mye å bruke dagene på! Heldigvis er det helg nå, og på tide å komme ajour med alle prosjektene jeg har på gang. Ble akkurat ferdig med et supersmart prosjekt som jeg skal vise dere om litt! Men først en liten update:

I går hadde vi pizzafest på lekeplassen utenfor hos svigers, noe som var utrolig koselig. Heldig med været var vi også, for det var strålende sol og veldig varmt. Lilleprinsen var superglad for å møte søskenbarnet sitt igjen, og storkoset seg på lekeplassen sammens med Sebastian. Vi spiste masse mat, og fikk servert is til dessert, like populært både for små og store. Elsker slike dager! Lilleprinsens oldemor var der også, og det var veldig stas å møte henne igjen. 

1 kommentar

Siste innlegg