Barnehage, Huff of Huff

På Fredagen da jeg hentet lilleprinsen i barnehagen gråt han som bare det. Han hadde nemlig falt ned fra dissen, rett ned på bakken, med ryggen og hodet først. Det gjør helt vondt i mammahjertet, og heldigvis kom jeg rett etter at dette skjedde, slik at jeg kunne trøste han. Heldigvis gikk det bra, for dissene henger ikke langt opp fra bakken! 

Ellers så har det begynt et nytt barnehageår, men lilleprinsen er fortsatt på samme avdeling som før sommeren, noe jeg synes er kjempe bra. Han begynte nemlig rett på mellomste avdeling da han begynte i barnehagen, og var den minste på gruppa. Han har lært utrolig mye av alle de andre barna, så jeg er veldig fornøyd med at han kom på den gruppen. Nå har det kommet masse småttiser over på gruppen hans, men det ser ut til å fungere veldig fint det også.

Lilleprinsen stortrives i barnehagen og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. De ansatte gjør en strålende jobb – som regel, og det er ikke mye å utsette på. Likevell får jeg dårlig samvittighet hver gang jeg leverer i barnehagen, for jeg føler jeg går glipp av så mye kvalitetstid med prinsen min.  Er det bare jeg som har det slik?


Nydelige fine prinsen vår <3

0 kommentarer

Siste innlegg