Luxus

I går fikk vi besøk av søs og Ariana, og vi var ute å leket masse sammen på lekeplassen. Kjempe morro for småttisene, det er jo så stor område her vi bor som småttisene kan boltre seg på. Ariana fikk smake på bærbuskene, og storkoset  seg. Etter ei god stund på lekeplassen leket vi inne, og spiste god mat. Etter noen timer ble lilleprinsen sliten og klar for dagdupp (som han senere bestemte seg for å droppe) men søs og Ariana dro hjem sånn at vi kunne slappe av litt.

På ettermiddagen var vi invitert på middag til søs, sammens med broren min og dama hans, og Johnny, fadderen til Lilleprinsen. Søs er så flink til å lage mat, og serverte en fantatisk nachos med deilig salat til. Etter den fantastiske middagen serverte hun kake og is, noe som var supergodt. Jeg elsker å få middagen servert, det smaker alltid så mye bedre da.


I går klippet jeg også lilleprinsen min. Han er jo en krølltopp, men håret var alt for langt. Sist vi var hos frisøren betalte vi 400 kr for en stuss, noe jeg synes er ekstremt dyrt. Derfor er det bedre om jeg bare lærer meg å klippe han selv. Jeg ble strålende fornøyd med resultatet, det ble mye finere nå enn da vi var hos frisøren, så dette skal jeg fortsette med. Penger spart! 🙂

1 kommentar

Siste innlegg