Den største lekebutikken på nettet

På nettet florerer det av butikker som selger klær og tilbehør til barn og baby. Men på leketøysfronten har det ikke vært like stort utvalg. Derfor ble jeg veldig glad da jeg tilfeldigvis kom over den største leketøysbutikken på nettet, nemlig Legeakademiet.dk.

 Det er en dansk nettside som har et stort utvalg av leker både til barn og baby, og alle lekene oppfyller strenge krav når det kommer til råmatriealet, noe jeg synes er veldig viktig. Disse lekene er trygge for barnet. Og det beste av alt; De sender til Norge! Og siden vi bor i et land utenfor EU så kan vi handle uten å betale 25% dansk moms. Denne blir nemlig trukket fra bestillingen når man sender den inn. Er ikke det topp?

 Lekene du finner i denne nettbutikken fremmer utvikling og læring, og stimulerer sansene hos barnet. De har maaange gøyale leker som man ikke finner mange andre steder. Dessuten er det enkelt å finne relevante leker for ditt barn, da lekene er delt inn etter alderskategori. Her velger du bare alderen til barnet ditt, så kommer det opp masse leker for den aldersgruppen.

 De er også delt inn i ulike kategorier ut i fra hvordan lekene er, slik som bygg og klosser, bøker, form og farge, motorik, musikk og bevegelse osv. Her er det mye å velge i.

 Er du ute etter noen ekstra kupp så har de også en kategori for tilbud. Og dere som kjenner meg vet jo hvor mye jeg elsker kupp! hehe. Under har jeg valgt ut noen favoritter som jeg ønsker meg til Lukas. (Trykk på bildene så kommer du rett til de aktuelle produktene) Nå vet jeg iallefall hvor jeg skal kjøpe julegavene til småttisene i familien.

 

/Sponset/

3 kommentarer

Siste innlegg