Tilbake til barndommen

På Lørdagen var endelig Johnny i byen igjen (Lukas fadder, min eks stefar)og alltid når han er her, så er vi på masse turer. JOhnny var alltid den som dro oss med ut i marka, p ågrilling og på fisketurer da vi var mindre, og nå får småttisene være med på samme greia:) På Lørdagen tok han oss med på Svean, der vi var mye da jeg var bittelita jente. Vi tente bål og grillet god mat.

Lilleprinsen og Ariana storkoset seg i marka. Det gjorde vi voksne også, selv om jeg fikk mine anfall når det kom noen vepser på besøk. Hahah, ingen er så redd som meg, enda jeg aldri har blitt stukket før. Jeg er nemlig overbevist om at jeg er hyperallergisk mot veps!

Etter at vi hadde grillet så gikk vi en liten tur. Småttisene fikk “fiske” litt også, noe som var veldig stas:) Med på turen hadde vi også med oss onkel Timo og tante Melina, noe som alltid er like koselig:)

En super dag, med strålende vær! Love it!

1 kommentar

Siste innlegg