Vimsesara – what happended?

I det siste har jeg vært svært fraværende på bloggen, det har seg faktisk slik at desto mer innholdsrikt liv – mindre tid til å blogge. Når man har mye å blogge om, så finner man ikke tiden. Jeg er mamma, kjæreste, husmor, arbeidstaker, perfeksjonist and the list goes on. Jeg må prioritere det som er rett for meg. Men når det er sagt:

Hver uke har jeg som mål å bli flinkere, bare til å sette av 10 min til blogging. For det er en fin dagbok å se tilbake på. Jeg blogger mest for min egen del, men også litt for dere selvfølgelig. Jeg skal røpe mine dypeste hemmeligheter, og dele spennende ting som skjer fremover. SÅ jeg satser på at jeg er back in business, ONCE again! Det er vell ikke første gangen jeg har lovet dere det? ehehehe


 

0 kommentarer

Siste innlegg