Sjarmert i senk

Kunne ikke våknet på en bedre måte enn jeg gjorde i dag, da lilleprinsen plutselig sa “mamma, vi er bestevenner”! Awww, så utrolig søtt, og for en koselig måte å våkne på! I dag har jeg hatt fri fra jobb, og gjort mange ærend; Handlet inn til helga, ryddet, vasket leilighet, fått trent litt, og handlet noen nye jobbklær. Nå er det ikke lenge til jeg går opp til 100% stilling, og da var det på tide og få litt flere plagg inn i klesgarderoben.

Kan vise dere hva jeg kjøpte litt senere om dere vil se. De har jo fått inn så mye fint til høsten nå.

I kveld har jeg en etterlengtet hjemme-spa kveld, noe som er utrolig godt. Har ikke tatt meg så mye tid til selvpleie de siste månedene, så det er herlig å sette av en kveld i ny og ned. Vurderer å bestille time til frisøren snart også, men greier ikke å bestemme meg om jeg skal stripe og få blondere hår, eller farge det slik at det bir mørkere brunt. Jeg liker begge deler, men føler meg klar for noe nytt nå!

Slenger med noen bilder av Høststemning. Ingenting er så vakkert som fargene om høsten! Ofte står jeg ute og bare nyter synet av naturen. Love it!

God helg alle sammen!

2 kommentarer

Siste innlegg