Hvordan fortelle familie om graviditeten?

Denne gangen hadde jeg lyst å fortelle om graviditeten på en søt og kreativ måte. Forrige gang var det over telefon, men denne gangen ville vi gjøre det mer spesielt. Jeg brukte lang tid på å lete etter tips og triks på nettet, men kom ikke over noe som fenget noe særlig, føler egentlig at alt er så oppbrukt; bolle i ovnen, body på storesøsken med skrift på og slike typiske metoder.

 

Men plutselig tenkte jeg ut en plan selv, som jeg synes var veldig søt. For det første ville vi vite kjønnet på baby før vi røpet noe til nærmeste familie, og da det var klart kjøpte jeg inn gavebokser. Inne i gaveboksene la jeg et ultralydbilde med rosa silkebånd/sløyfe rundt, og med en liten hilsen til besteforeldrene inni. Hadde også små hjertesjokolader. Synes dette var en veldig søt måte å gjøre det på, og besteforeldre ble veldig overrasket. VI sa ikke noe til nærmeste familie før uke 16 denne gangen.

 

Hvordan fortalte du om graviditeten?

 

1 kommentar

Siste innlegg