Babymagen

På mandagen var lilleprinsen fortsatt i dårlig form, og fikk en hjemmedag sammen med pappsen. Det var etterlengtet for begge, og de storkoset seg. På Tirsdagen hadde vi planer om å dra i barnehagen, men etter å ha vekket søtingen så besvimte han i armene mine.

 

Jeg har aldri vært så redd! Trenger vell ikke å si st det ikke ble jobb den dagen? For turen gikk til legen istede. Heldigvis var det ikke noe galt, men bare en luftveisinfeksjon.

 

Uken her har gått utrolig fort. På Onsdagen hadde jeg en feriedag, og dagen ble brukt til viktige ærend: som mathandling, kjøp av ny lyspære til bila, masse husarbeid og vasking. Slike ting jeg ikke rekker på hverdagene lengre. Greit å ha en fridag midt i uka.

 

Ellers er alt bare tipptopp. Gravidmagen vokser og vokser. Har så mye større mage nå enn da jeg var gravid med lilleprinsen. Formen er på topp og jeg har ingen plager – heldigvis! Takk for alle gratulasjoner. Slenger med et bilde så får dere gjette hvor langt jeg er på vei?

Hvor mange uker tipper du? 

4 kommentarer

Siste innlegg