Statusrapport svangerskapsuke 20

 TERMIN: Terminen min er 30.Mars 2015

♥ PÅ VEI: Akkurat 20 uker fullgått i dag

NESTE KONTROLL: 6. Desember om jeg husker rett?


♥ VEKTØKNING: 3 kg til nå

♥ VANN I KROPPEN:  I følge legen min, Nei. Men i følge meg selv, ja faktisk! Og det hadde jeg ikke sist

♥  PLAGERIngen plager this moment. Har faktisk ikke hatt noen plager enda, bortsett fra kvalme de første 3 månedene

♥  MELK I BRYSTENE: Jepp


♥  MATKIKK : Druer!! nAAAAM! Og appelsinjuice og for ikke å glemme tyrkisk pepper! namanm

♥  KYNNERE : Litt tidlig kanskje ?

♥  SULTEN: Er glad i mat ja, ingen forandring der

♥  HUMØR: Generelt i godt humør


NAVN: Vi er egentlig enig om navn, men ikke helt. OM du skjønner. Hahah:)

♥ KJØNN: Babygirl

♥ BARNEROM: Inne hos oss

♥ UTSTYR: Har absolutt alt og mye mer, men kunne sikkert ha fått tak i mer rosa

♥ AKTIVITET INNENFRA: Har foranliggende morkake, så kjenner ikke noe hver dag, men i blandt. Og det er herlig hver gang jeg kjenner noe

 

♥ HODET NED: Nei det er alt for tidlig

♥  OM FØDSELEN: Gruer meg litt, selv om forrige fødsel var perfekt. Tipper babyen blir større denne gangen, og at det sikkert gjør fødselen litt verre 

♥  TUNGT: Nei absolutt ikke

♥ UTÅLMODIG: Har god tid, synes tiden går veldig fort. Gleder meg masse, men er ikke utålmodig enda

♥  SØVN: Elsker å sove som alltid. De første tre månedene sovnet jeg på sofaen mindt på dagen. Det er det heldigvis slutt på. Er ikke trøtt lengre, men sover svært godt på natta 


6 kommentarer

Siste innlegg