Min ønskeliste jula 2014

 

  • Skjerf fra ACNE, grått eller beige

  • Kallax hylleinnsats fra IKEA, ønskerm eg 2 stk av denne. 150 kr pr stk 

  • Kallax hylleinnsats med en dør. Ønsker meg 2 stk av denne. Koster 100 kr pr stk. På IKEA 

 

  • Babyrosa neglakk fra Essie eller Isa Dora, selges sikkert på Vita og Hm 🙂 

 

  • Babyrosa morgenkåpe strl M eller L. SPiller ikke noe rolle hvor den er fra, men elsker denne fra Lindex, 199 kr 
  • Niactil Gele fra ELIXIR, 690 kr. Kjøpes på hudspesialisten i trondheim 

  • Stooor Kurv fra Kid for å ha på gulvet

     

  • Byholma kiste fra IKEA, 598 kr.  I fargen som heter grå 

  • 2 slike rammer fra Europris, 149 kr pr stk 

  • Ellers ønsker jeg meg også:

 

  • Kjøkkenrullholder fra Elgseterminimarked (om de fortsatt har igjen)
  • Penger (som alltid)
  • Flaxlodd
  • Tørketrommel
1 kommentar

Siste innlegg