En Heeeel Uke!

På mandagen var Lilleprinsen i barnehagen, men på Tirsdagen var han syk. Vi dro til legen, da det går skarlagensfeber og mye annet skit i barnehagen. Han hadde ikke noe av dette, men en ekkel hoste og feber. Dette har vart hele uka, men på Fredag var han feberfri og klar for en dag i barnehagen. 

For  å si det slik, det var ikke mange barna i barnehagen på Fredagen, nesten alle var syke! Huff, det er så mye som går for tiden. Og det tyder på at det er veldig smittsomt siden nesten alle er syke. Nå håper jeg vi kan holde oss friske fremover, for det har vært mye feber de siste månedene. Jeg er forkjølet selv også, og føler jeg blir verre for hver dag, men skal da komme meg gjennom dette også.

I helga har vi fartet mye, i går var vi på shopping på Ikea, både til leilighet og så handlet vi en del julegaver. Det var tusenvis av folk der, og jeg var nær å besvime. Gravid, dehydrert og stresset på en gang er en dårlig kombo. Heldigvis hjalp det å få i seg litt mat og drikke. Småttisene koset seg på ikea, og etterpå kom Ariana og søs på besøk til oss og leket i flere timer!

I dag var vi på boligmessa i Trondheim, noe som er tradisjon for oss. Vi har familie som alltid deltar, og han spanderer alltid en amazing lunsj på oss. Aldri før har vi stått i så lang kø for å finne parkeringsplass, så det tyder på at boligmessen stadig blir mer og mer populær. Småttisene storkoset seg her også, og lilleprinsen følte for å være skikkelig rampete og løpe fra meg i folkemengden. heldigvis er jeg kjapp på foten, så han kom ikke langt:) heheh Disse sjarmerende små <3 

0 kommentarer

Siste innlegg