What a day

I dag hadde jeg en feriedag, som jeg har hatt flere andre Onsdager. Disse dagene elsker jeg å bruke sammens med Lukas, slik at vi får skikkelig mamma-Lukas tidi en stressende hverdag. Det er godt for han med et lite avbrekk fra barnehagen midt i uka, siden det ofte blir lange dager.

I dag var planen å handle litt julegaver, og bare kose oss på en liten shopperunde. Lilleprinsen foreslo at vi skulle ta turen innom Leos lekelandt også, og siden det er så lenge siden sist, ja hvorfor ikke? Først var vi på city Syd og handlet litt gaver, og noen førjulsgaver til meg selv. Vi kjøpte ogg lunsj og tok oss god tid. Storkoset oss!
ønsker meg disse fra black and white


Kjøpte meg disse fra black and white

Etterpå dro vi på Rusta, hahah, måtte bare se butikken som jeg har hørt så mye om. Vi tok heisen opp og ned, noe lilleprinsen synes er stas, Vi kjørte alle kjøretøyene vi møtte på veien, og hilset på alle nissene vi kom over. Morro!!! Og etterpå gikk turen rett på Leos lekeland. 

TIden flyr i godt selskap, og vi rakk ikke mer enn litt over en time på Leos lekeland før vi måtte forte oss hjem igjen. Vi skulle nemlig ha noen reklamasjonsfolk til å se på leiligheten. Vi rakk det akkurat og parkerte samtidig som denne personen. Flax!

Litt senere fikk vi hyggelig besøk av Vic, Sebastian, Sarah og famme. Småttisene leket seg masse sammen ,og vi koset oss skikkelig. LIlleprinsen sovnet med en gang jeg la han for natta, for i dag har vi vært aktiv <3

2 kommentarer

Siste innlegg