Statusrapport uke 22

 TERMIN: Terminen min er 30.Mars 2015

♥ PÅ VEI: Akkurat 22 + 2 

NESTE KONTROLL: 6. Desember  til jordmor. Min første jordmortime dette svangerskapet, så det ser jeg frem til. Det er alltid spennende!


♥ VEKTØKNING: 4 kg til nå, nå kan jeg bare gå opp 2 til. Lurer på hvordan det skal gå? høhø

♥ VANN I KROPPEN: Merker ikke noe til det nå, men kanskje litt?

♥  PLAGEREr veldig heldig, for akurat nå har jeg ingen plager. Ryggen kan fort bli vanskelig å være smertefull, men om jeg tar godt vare på meg selv, og ikke bærer mye tungt, så går det bra.

♥  MELK I BRYSTENE: Joa


♥  MATKIKK : Sjokolade – som vanlig, ellers ingenting. Eller JO, MANDARIN

♥  KYNNERE : Neh, er ikke særlig plaget med det nei

♥  SULTENEr ikke sulten så ofte. Vanligvis er jeg skrubbsulten i lunsjtiden mellom 11-12, men nå drøyer jeg lunsjen til 13-14 tiden.

♥  HUMØR: Generelt i godt humør


♥ NAVN: Vi ser ikke ut til å bli enig med det første. Jeg er enig med alle andre, men ikke sambo

♥ KJØNN: Babygirl, nå har vi vært på 3 ultralyder og fått samme svaret

♥ BARNEROM: Inne hos oss den første tiden, akkurat som med Lilleprinsen. Etterpå deler hun rom med søtingen.

♥ UTSTYR: Har kjøpt svært lite, og har nesten ingen rosa klær enda. Stresser ikke, venter til romjulsalget

♥ AKTIVITET INNENFRA: Nå kjenner jeg heldigvis liv daglig, ikke harde spark, men små søte dunk. Ofte når jeg legger meg på kvelden, og når jeg våkner om morgenen. 

 

♥ HODET NED: Nei det er alt for tidlig

♥  OM FØDSELEN: Har ikke tid til å tenke på sånnt enda. JObber 100%, og har mer enn nok å tenke på akkurat nå. Heheh, men når den tid kommer, så er jeg sikkert meget nervøs. Jeg tenker litt i bakhodet at det er så mye som kan gå galt under en fødsel, er kroppen sterk nok til å få det til? men det gikk bra sist, så krysser fingrene 

♥  TUNGT: Føler meg sprek og fin og har mer energi enn jeg har hatt det siste året til sammen

♥ UTÅLMODIG: Nei, langt i fra. Storkoser meg jeg

SØVN: Sover alltid når lilleprinsen legger seg. Sover mellom 1-2 timer. Deretter står jeg opp og er våken noen timer, før jeg legger meg for natta igjen. Det er deilig å sove

 

Her er noen av de siste innkjøpene til snuppa

2 kommentarer

Siste innlegg