Juleweekend

I helga hadde vi masse planer, og siden vi hadde på mye på planen, valgte jeg å stå over julebordet med jobben på Fredag. Gravid-kroppen klarer ikke henge med på absolutt alt, og da må man prioritere. Og å prioritere familie synes jeg alltid er riktig. Vi hadde mye å se frem til denne helga!!


På Lørdagen skulle jeg og lilleprinsen på JUlegrantretenning her hvor vi bor, men etter ei dårlig nattesøvn ville han ikke være med likevell. Han var alt for trøtt når det ble mørkt ute, stakkar lilleprinsen. Men vi fikk en herlig dag sammens med søs og Ariana hvor vi baket haugevis med pepperkaker. Søs synes de var supergode mens jeg foretrekker de som er kjøpt i butikken. Lilleprinsen er akkurat som meg, han fpretrekker også de fra butikken. Mens lille Ariana tok til takke med pepperkakedeig:) Vi storkoset oss hjemme hos oss, mens pappsen var på jobb. 

På Søndagen dro vi som planlagt på Sverresborg for å få julestemning. Det eneste som manglet var snøen, og NISSER. VI møtte ikke en eneste nisse der, noe som var litt skuffende, siden det var julehelg og julearrangement. Men vi storkoset oss likevell vi. Småttisene var superflinke og gikk hele runden  på Sverresborg selv. Tror vi var ute  i over 2 timer, og ikke hadde vi med vogn. VI tuslet rundt og utforsket bygningenen, gikk på låven og hoppet i høyet, spiste en herlig lunsj som vi hadde med oss, og lekte med pinner og løp rundt. En perfekt dag! 

Hester er stas, og litt skumle


Ingenting gir mer julestemning enn bjellelyden fra hest og “slede” hehe, (les: vogn)

Har du hatt ei fin helg? 

6 kommentarer

Siste innlegg