Juletreet er pyntet

Vi er en av de som tar frem juletreet til første Søndag i advent, og pynter og gjør det klart. For meg så er julestemning så viktig, og tiden før julaften er til for å kose seg og komme skikkelig i julestemning. Og da er ingenting bedre en et pyntet juletree. På Søndagen hadde vi endelig litt familietid, jeg, lilleprinsen og Alex, og den stunden brukte vi på å pynte juletreet sammens.

Lilleprinsen var superflink, og hang på mange julekuler selv. Gøy at han er så stor nå at han kan delta på slikt, det er jo så koselig. Vi hørte på julemnusikk og tente julelys. Etterpå la vi noen av pakkene til lilleprinsen under treet, for å fullføre stemningen. 


På ettermiddagen var det klart for årets første julemiddag hjemme hos svigers. Denne middagen har jeg gledet meg til i flere uker! Denne middagen er tradisjon første søndag i advent. Maten var fantastisk og jeg spiste MASSE:) heheh, og det er lov!! etterpå koset vi oss med en supergod kake. 


Tante marty og kjæresten

Når pynter dere juletreet? 

1 kommentar

Siste innlegg