Familyfun

Onsdagen startet med besøk av Johnny, Lukas fadder. Vi spiste en god frokost sammen, og han hjelp meg å henge opp ei lampe. Greit å ha noen handymen i familien. Lampa ble helt nydelig, endelig fikk jeg en lampe over spisebordet! Perfekt rett og slett. 

Hadde en feriedag fra obb, derfor fikk Lilleprinsen en dag fri i barnehagen og fikk bli med meg på en julerunde etter at Johnny hadde dratt. Vi dro på Citysyd (Kaos!), Tillertorget, rema1000, kiwi, Bunnpris og coop extra. Vi fartet rundt i 4 timer, og etterpå var jeg helt utslitt!!

Ettermiddagen tilbringte vi hos Mamma, hvor vi spiste en deilig middag! Ariana var der også, og mamma hadde stelt i stand til pepperkakehus-baking! Småttisene pyntet huset med masse godis, og var superflinke! Dettte synes de var gøy, og det var det for meg også! <3


Fineste pepperkakehuset pyntet av småttisene <3

0 kommentarer

Siste innlegg