A little too late

På nyttårsaften hadde vi ikke mange planer, for kjæresten skulle jobbe fra 17-22! Men etter at jeg var ferdig på jobb, var det duket for bursdagsfeiring for broren min som har bursdag på nyttårsaften! Hipphurra! Lillebror er faktisk blitt voksen! 20år!!!

Vivsr ute og spiste en hel gjeng for å feire han. Koselig! Gave fra osshar han ikke fått enda siden jeg har jobbet hver dag i det siste, og ikke hatt tid til å ordne noe enda. Men, bedre sent enn en dårlig gave;)

Da vi var på vei hjem etter åha levert pappsen på jobb, sovnet lilleprinsen i bila. Det var helt greit for jeg var stupings jeg også, og slengte meg ned i senga da vi kom hjem. Vi fikk vell rundt 2 timer før alarmen ringte. Lilleprinsen skulle få være med oss ut å se på raketter klokka12, så det var greitmed en dupp påforhånd.

Vi hentet pappsen på jobb, dro hjem og spistenoe godt, og klokka 12 kjørtevi til et perfekt område for å se på rakettene! Kvelden var perfekt og lilleprinsen storkoset segmef stjerneskudd og raketter! En perfekt start på det nye året med min herligefamilie ??

Nå er jeg litt sent ute Altså, men godt nyttår til dere

2 kommentarer

Siste innlegg