The perfect Weekend

I helga som var hadde pappsen endelig ei frihelg, og det er jammen ikke ofte. Familietid er etterlengtet her i hus, da han er borte fra 07.00 om morgenen til 23.50 hver kveld. Derfor setter vi utrolig stor pris på slike frihelger. Og da måtte vi selvfølgelig finne på noe koselig sammen. 

Selv om det var iskaldt ute bestemte vi oss for å ta turen til Granåsen, vi synes nemlig det er såå koselig å mate endene. Jeg og lilleprinsen ordnet med et helt brød som jeg skjærte opp i små biter, så var vi klar for dagens utflukt. Det er så gøy å se hvor ivrig endene blir når de endelig får litt mat 🙂 Alltid like stas, og fordelen på vinteren er at vi slipper unna de plagsomme måkene. Men det er nok ikke lenge til de kommer tilbake 😛 

Etter å ha matet endene dro vi på en nærliggende lekeplass og leket i snøen. Eller i isen da. Gøy hadde vi det iallefall. Love moments like this.

Ellers er jeg sykelig travel for tiden. Jeg føler at jeg ikke rekker noe, og at døgnet ikke har nok timer. Jeg har vasket alt av babyklær, og kveldene har gått med til stryking, sortering og rydding inn i skap, rydding av bua, redebygging (hahah typisk gravide altså). Jeg har vasket vogna, senga, sengetrekk og vognposer. Egentlig så har jeg alt klart nå, mangler kun å pakke sykehusbaggen, men det får jeg ta litt senere. I tillegg jobber jeg 100% selv om kroppen egentlig sier stopp til tider. Men så er det ikke lenge til jeg går ut i permisjon heller nå da, i begynnelsen av mars. TIDEN FLYR

0 kommentarer

Siste innlegg