Statusrapport uke 32

TERMIN: Fortsatt 1. April, men satser på hun kommer en uke før, akkurat som storebror <3

♥ PÅ VEI: Akkurat 31+3

NESTE KONTROLL: 6. Februar skal jeg på Ultralyd, siden lilleprinsen var så liten før termin. Og de ønsker å følge opp litt ekstra denne gangen. Så har jeg time hos jordmor 4. Februar. 


♥ VEKTØKNING: Nå er det lenge siden jeg har veid meg, så kanskje på tide å gjøre det snart. Foretrekker å veie meg på morgenen, så får slå til i morgen tidlig. Tipper det begynner å bli noen kg, jeg føler meg diger. hahahah

♥ VANN I KROPPEN: Mer denne gangen enn sist

♥ PLAGERHar vært heldig frem til nå. Men nå plages jeg med smerter. Ribbeina på ene siden kjører seg ned i magen og gjør kjempe vondt. Spesielt når jeg sitter. Sitter jo for det meste på jobb i 8 timer i strekk, og det gjør veldig vondt. Om jeg heller velger å stå, får jeg vondt i symfen, så det er ikke noe bedre. Dette er nok plager som kommer til å bli verre desto større magen blir, og det er litt frustrerende å tenke på at jeg skal ha disse smertene  i to måneder til. SUkk

♥ MELK I BRYSTENE: Oh yes


♥ MATKIKK : For tiden er det epler og oppskjærte grønnsaker som gjelder, i tillegg til min daglige dose med sjokolade. hahah 

♥ KYNNERE : Nesh

♥ SULTEN: Tja

♥ HUMØR: Det er varierende, er litt hormonell og kanskje litt overfølsom?


♥ NAVN: Trodde vi var enige nå, men det var vi visst ikke likevell

♥ KJØNN: Fortsatt jente, får se på ultralyd 6. februar om det fortsatt er det

♥ BARNEROM: ferdig!!! Og jeg elsker det 

♥ UTSTYR: Innså at jeg egentlig mangler klær i strl 56, altså nyfødt. Har jo bare 3 bodyer. 

♥ AKTIVITET INNENFRA: Rolig lita prinsesse, kjenner mye bevegelse, men ingen spesielt harde spark. Men det er veldig gøy å se magen bevege seg 

 

♥ HODET NED: I går sparket hun meg langt opp under ribbeinet, så da tipper jeg hodet var nede, men det varierer sikkert fra dag til dag enda

♥ OM FØDSELEN: Gruer meg til å være borte fra Lilleprinsen

♥ TUNGT: Ja, jeg er tungpustet hele tiden, Selv når jeg sikker i ro. Nesten flaut 

♥ UTÅLMODIG: På grunn av smerter i mage/ribbein såå begynner jeg å bli litt utålmodig. MEN utenom det så har jeg god tid. Har egentlig ikke gått opp for meg enda at vi skal bli 2barnsforeldre

♥ SØVN: Elsker å sove, og sover gjerne en dupp før jeg skal legge meg for kvelden

Slenger med noen nydelige gaver i har fått til lille babyen i magen 

2 kommentarer

Siste innlegg