Lazy Bitch

I går var jeg utrolig slapp, jeg lå på sofaen store deler av dagen og hadde null energi. Føler graviditeten begynner og bli tung nå, og jeg trives ikke når jeg er så slapp. Føler meg lat når det eneste jeg har energi til er å ligge på sofaen. Men sannheten er jo at jeg er langt fra lat;

– Jeg jobbet 100% lenge, nå jobber jeg 3 dager i uken

– Jeg er alenemor i hverdagen med alt det innebærer

– Jeg vaske og rydder flere timer hver dag

– Jeg er høygravid

– Jeg står for all matlaging og organiseing

– Jeg står for matinnkjøp, planlegging og ansvar for at bilen alltid er full av bensin og alt annet som hører til

– og en ting jeg bare måå nevne igjen: Jeg er høygravid. Og det tar på kreftene bare det også!

SÅ egentlig er det ikke rart jeg er sliten. JEg står opp 06.00 hver eneste dag. Er jeg heldig rekker jeg å legge meg kl 00.00, men av og til er det så mye å gjøre at jeg ikke rekker det engang.

 

Men UANSETT, jeg hater å føle meg slapp. Defor bestemte jeg meg for å begynne å TRENE! SKal jeg komme meg gjennom en fødsel må jeg ha mer energi enn jeg har nå. I helgene er pappsen hjemme, og derfor benyttet jeg meg av anledningen til å kjøre en økt. 

Fy F så deilig!!!! Selv om det bare er uker igjen til fødsel, er det ikke for sent å starte nå. Jeg har egentlig ikke trent noe i dette svangerskapet på grunn av tidsmangel, men det er ikke for sent enda. Dette skal jeg fortsette med. Etterpå følte jeg meg MYE bedre. Selv om jeg blekket noen timer og behøvet hvile, så gir det mer energi i lengden. SLik skal jeg fortsette frem til fødsel. For tiden etterpå skal jeg i gang med hardtrening, så det er bare å stålsette seg


Roing med diiger babymage. Da er det om å skreve mest mulig med beina, slik at mange får plass når man drar seg fremover. Lekkert”!

0 kommentarer

Siste innlegg