Statusrapport uke 35

TERMIN: 1. April, men jeg er rimelig skråsikker på at hun kommer litt før. Jordmor tror jeg blir skuffet om jeg tenker slik, men jeg føler meg sikker i min sak. Nå gjennstår det bare å se

PÅ VEI: Akkurat 34+4

NESTE KONTROLL: Enten Onsdag eller Fredag neste uke. Like spennende hver gang. Er alltidf så spent på hvor babyen ligger på kurven 


VEKTØKNING: har gått opp 11 kg. Forrige gang gikk jeg opp 13 totalt, blir kanskje litt mer denne gangen?.

VANN I KROPPEN: Huff ja, det merkes, leggene er superdiiigre. Heregud

PLAGER: Svært vondt i ribbein når jeg sitter. Kun på den ene siden. har av og til smerter nederst i magen, og halsbrann om jeg spiser eller drikker før leggetid. Ellers er formen overraskende bra

MELK I BRYSTENE: Mhm


MATKIKK : Sjokolade, hahaha what else? jooo og sånne dyre røde epler! nam!

KYNNERE : Nei, aldri

SULTEN: Er egentlig ikke så sulten, spiser før jeg rekker å bli for sulten, hahahah

HUMØR: Life is good!!! Er spent og nervøs, men mest av alt så gleder jeg meg masse!!!!


NAVN: Vi blir jo aldri enige, tror jeg har kommet med nærmere 40 forslag til samboeren min, men avslag hver gang. 

KJØNN: Fikk bekreftet igjen på forrige ultralyd at det er jente i magen, så jeg har kjøpt inn en del rosa

BARNEROM: Inne hos oss først, så dele med broren sin. Rommet er iallefall supersøtt

UTSTYR: Har det meste, egentlig alt. Tilogmed 6 stellevesker (omg)

AKTIVITET INNENFRA: Veldig aktiv lita frøken, er spent på hvordan hun er på utsiden. Lilleprinsen var superroligi magen, og superrolig på utsiden. Sov det meste av døgnet og alltid fornøyd. Så nå er jeg spent, siden denne lille babyen er så superaktiv, kommer hun til å være urolig og sove lite på utsiden tro? Jeg er iallefall overbevist om at de oppfører seg likt inni magen og på utsiden, hehehe

 

HODET NED: Ja, men vet ikke om det er festet? det skal jeg spørre jordmor om neste gang vi møtes

OM FØDSELEN: Gruer meg skikkelig. hadde jo fødselsangst sist, men hadde den drømmefødselen. men nå er jeg supernervøs igjen. >Sikkert fordi det nærmer seg med stormskritt

TUNGT: Nei, det er faktisk ikke tungt, bare vondt i ribbein. Selv om magen er rimelig stor føles det ikke tungt

UTÅLMODIG: Ja, nå vil jeg ha henne ut

SØVN: Sover mye, aldri nok søv 😛


Favorittstelleveska med tilbehør, alt fra Mayoral

0 kommentarer

Siste innlegg