Babyshower

Forrige helg var mildt sagt helt fantastisk, ikke nok med at det var vår i lufta og vi har storkoset oss utendørs, men på Søndagen ble jeg overrasket med Babyshower!
Jeg hadde aldri trodd jeg kom til å gå på noe slikt lureri, men mamma hadde invitert meg og søs på kino (trodde jeg) og jeg hadde ingen grunn til å tvile på det. Så kanskje er jeg er litt lettlurt likevell? Hjemme hos mamma hadde de dekket på bord med masse rosa koselig og spiselig, søs hadde laget bleiekake og jeg fikk masse fantastiske gaver til lille babyen, og noe til meg selv også.
Så  jeg ble veldig overrasket, det kom helt uventet. Og det var utrolig koselig!!! hadde ingen anelse på forhånd, og var veldig klar for å dra på kino. Men dette var mye bedre! heheh 🙂 herlig!!!!  Slenger med noen bilder så får dere se hvor søtt det var:)
 
 
 

2 kommentarer

Siste innlegg