Sick

I dette svangerskapet har jeg holdt formen så utrolig godt, jeg har unngått å blitt syk nesten hver runde lilleprinsen har vært syk. Og jeg var rimelig sikker på at man får ekstra sterkt immunforsvar bare ved å være gravid. Helt til denne uka?.

Nå helt på tampen av svangerskapet måtte jeg selvfølgelig få det! Huff, jeg har vært sengeliggende det meste av uka, mistet stemmen, hostet, kastet opp og vært utrolig kvalm. I dag da jeg måtte ringe legesenteret skjønte de ikke hva jeg sa på telefonen, fordi stemmen min var helt borte. De ba meg heller ringe tilbake siden. Hahah skal ikke være lett altså.

Det er utrolig tungt  å være syk når man er så høygravid som jeg er nå. Jeg krysser jeg fingrene for at jeg rekker å bli frisk til fødselen starter. Det går vell ikke an å føde når man er sååå syk?! Det håper jeg iallefall jeg slipper. 

En ting som er utrolig gøy nå, så sent i svangerskapet: Når jeg kjenner på magen, så kjenner jeg babyen kjempe godt. Jeg kjenner en fot om jeg presser litt ekstra. Slik var det ikke forrige gang, da kjente jeg ikke noe. 

0 kommentarer

Siste innlegg