Ohmygod!

Hvor lenge skal denne dritten vare?? Nå har jeg snart vært syk en uke, og i natt var det ekstra ille! Jeg våknet kl 04.00, for da hadde jeg ekstreme hosteanfall. Noe som resulterte i at jeg vekket hele huset, inkludert lilleprinsen som da var våken i 2 timer. Det var jeg også, for det tok faktisk to timer før hosteanfallet ga seg. Men til gjengjeld så sov vi til 11 i morgest, og det var deilig.

SKulle tro man var uthvilt etter å ha sovet så lenge, men jeg ligger som et slakt på sofaen og er slappere enn aldri før. Med hosteanfall! Blæh, nå må jeg bli frisk. Tror jeg skal forte meg på butikken å kjøpe appelsiner, det er har jeg sykt lyst på, og vitaminer er jo bare bra for kroppen nå! Lilleprinsen er hos mamma nå som jeg har behov for ekstra hvile. Så får han leket og koset seg litt, istede for å henge med en syk mammsi. 


3 kommentarer

Siste innlegg