Hva er det meg meg?

?Og elektroniske ting??? Vi fungerer så dårlig sammen!!

 

Tidligere måtte jeg bytte PC hvert eneste år, de sluttet bare å fungere etter kort tid. (kan kanskje ha noe med at jeg mistet de i gulvet noen ganger osv) Men da jeg fikk MAC så har jeg hatt mer hell, selv om den har blitt mistet i gulvet flere ganger, funker den svært bra!! Tror jeg har hatt den over 3 år nå, og fortsatt er den perfekt!

Verre er det med Iphonen min, den har jeg kanskje hatt et år, og den er kaputt! Huff, for en skittelefon, og for en dårlig kvalitet. Først sluttet lyden å fungere, deretter frøys skjermen, deretter sluttet den å lade, å nå en uke senere, har den tatt natta for godt. Dårlig når den kun er rundt et år gamme!! Og Veldig irriterende ikke minst. Har heldigvis en ekstratelefon, MEEEN må kjøpe simkort for å få den i aksjon. Det er utrolig kjedelig  og stressende å gå uten telefon når jeg er så nærme fødsel!! Heldigvis har vi facebook, så satser på at jeg når omverden likevell. 

Ipaden min er også en trist liten sak, den mistet jeg i gulvet her om dagen, og under ser dere resultatet:

Flere som har det sånn? 

0 kommentarer

Siste innlegg