Fantastiske vår

I går da lilleprinsen var hos mamma bestemte jeg meg for å hente han, siden jeg likevell måtte på butikken for å kjøpe appelsiner. Butikkturen var tøff siden jeg egentlig var sengeliggende, men jeg kom meg da gjennom den. Da jeg kom frem til mamma var det strålende sol, og lilleprinsen var ute og storkoset seg. Jeg ble fristet til å slå meg ned i solveggen, og måtte bare gi etter. Å sitte i sola gir energi, og det føltes utrolig deilig.

Jeg og lilleprinsen lekte sammen over en halvtime i solveggen og bare storkoset oss. Der og da følte jeg meg helt frisk, og det var en god følelse. VI laget snø og klissklasj kaker, og hogget både snø og is. Ingenting er bedre enn kvalitetstid med beste prinsen i vårværet <3 


Dress fra Mini a ture/ skjerf fra Zara

1 kommentar
    1. Jeg må nesten begynne å følge bloggen din 🙂 gå inn på bloggen min og trykk “legg til som venn” så kan vi følge hverandre 🙂

Siste innlegg