Det måtte bare skje ja

Dagen i dag har vært heeelt fantastisk, det må jeg bare få si! Selv om den startet litt vell tidlig : Lilleprinsenvåknet 04.30 imorgest! Ny rekord!!! Selv om han sovnet til normal tid i går. Men sånn er det bare noen dager, vi lå iallefall å slappet av i senga frem til klokka 08.30 så det var jo ganske greit.

I morgest hadde lilleprinsen time hos legen, og han var utrolig flink. Pappsen var med han også, og siden været var så strålende, koset vi oss i byen etterpå. Vi dro ned på Ravnkloa å kastet masse stein i vannet, så på båtene og så på alle togene som kjørte fordi. Det var varmt vårvær i lufta og skikkelig herlig. Slike dager vil man bare være ute hele dagen, for sola gir så mye energi!


Det er vakkert i Trondheim når været er fint. Det er så deilig at våren har kommet. VI har tilogmed plukket hestehov!

Etter at vi hadde kjørt pappsen på skolen, så ville vi ikke dra hjem, men vi ville finne på noe gøy. Valget fallt på Vollgård, der er det nemlig leeenge siden vi har vært. De hadde mange dyr utendørs, og vi fikk både hilse på kaniner, kuer, geiter, griser og hester. I tillegg fikk lilleprinsen kjøre Gråtass traktoren, noe som var skikkelig stas. Vi matet dyrene, og var der i flere timer og bare koset oss i det nydelige vårværet.

Men tilbake til overskrifta!!! I dag er det den dagen dere vet, hvor uhell kan skje. OG det måtte selvfølgelig skje noe med meg også. Da vi hoppet i høyet og hadde det utrooolig gøy, oppdaget jeg plutselig at mobilen min var borte!! Den hadde falt en plass i høybingen, som nettopp var fylt på med ekstra mye høy. Det var iallefall 1,5 meter med høy, og mobilen var forsvunnet som nåla i høystakken. Umulig å finne med andre ord! JEg er også verdens sløveste med å ha lyd på telefonen, så jeg ble meget stresset.

Måtte søke hjelp inne på gården, og fikk hjelp av to hyggelige mennesker. Hun ene ringte til telefonen min, og FLAX, jeg hadde faktisk på lyd. Vi hørte at mobilen lå i høyet en plass, men den var fortsatt umulig å finne. Så kom det en ung mann med høygaffel, og han løftet høyet her og der, og plutselig dunket han borti noe hard; Mobilen min. TAkk og pris!!!! hva skulle jeg gjort uten!!???

Etterpå dro vi på butikken og kjøpte oss god mat, og koset oss enda litt mer. For en fantastisk herlig dag! 

2 kommentarer

Siste innlegg