Toilldagkupp

I dag hadde vi Toilldag igjen i Trondheim, og på slike dager er det umulig å ha med barnevogn på bytur. Det er sykt mye mennesker overalt, og totalt kaos. Heldigvis så kunne Lilleprinsen kose seg hos bestefar mens mammsen var på en Crazy shopperunde. Jeg ender alltid opp med masse kupp på slike dager, og kjøper alltid mye til lilleprinsen.

Ble derimot skuffet denne gangen når det gjelder utvalget på barneklær. Kjøpte faktisk ikke et eneste klesplagg til lilleprinsen eller litja i magen. Men til meg derimot, fant jeg utrolig mye.Måtte levere poser i bila før jeg shoppet videre, fordi jeg hadde så mye å bære på. Kjøpte hele 30 plagg, hahah SICK!

Under på bildene ser dere noe av det jeg kjøpte, men har ikke tatt bilder av alt, det er for mye rett og slett. 


Masse klesplagg til 20-25 kr pr stk. Sko til 49 kr. Jakke fra Bikbok til 99 kr. Bikini 20 kr. Endte jo opp med en helt ny garderobe, noe som perfekt nå som jeg er så nærme fødsel. Gleder meg til å bruke alt .

Nå er kroppen ødlagt. Jeg bærte på meg bekkenløsning i løpet av dagen, og har vondt overalt. Kanskje litt for hard å dra på en slik shopperunde sååå nerme termin, hahah, typisk meg! 

4 kommentarer

Siste innlegg