Mishandling av gravidkroppen

Jeg tror ikke jeg er laget til å slappe av, jeg eier ikke ro i kroppen. I går våknet jeg og var utrolig forkjølet igjen, og i dag er jeg enda verre. Men selv om formen er dårlig, styrer jeg som aldri før. Jeg vasker vindu, rydder bod, drar på Ikea, shopper, vasker og rydder skap, bad, leilighet og alt som kan tenkes. Jeg greier ikke å bare ligge på sofaen å slappe av.

…Noe jeg absolutt burde gjøre når jeg er så nærme fødsel og i tillegg er syk. Men faktisk så føler jeg meg enda verre i formen om jeg bare slapper av. Så lenge jeg er i full aktivitet så kjenner jeg det ikke like godt. Helt til kvelden kommer, og formen er verre enn noen gang. Typisk meg altså. Men jeg nærmer meg ferdig nå iallefall, målet var å bli ferdig med en lang liste gjøremål før fødsel, og nå mangler jeg bare en stoooor ting. Det får jeg gjøre i morgen eller i overmorgen, så skal jeg PRØVE å roe ned frem til fødsel, om jeg greier! 

I dag leverte vi bilen, så den er vraket. Nå er jeg uten vil, og må gå for å levere/hente i barnehage. Det blir nok en liten utfordring, for jeg begynner å kjene det i bekkenet om jeg går mye. Det er ikke lang til barnehagen, men jeg kommer nok til å kjenne det likevel. Spesielt når jeg er så forkjølet i tillegg. MÅLET er å få kjøpt ny bil i løpet av neste uke. Det er mye som skal ordnes ilø neste uke, så prinsessa får vente med å komme til neste helg, hehhe 😉 

0 kommentarer

Siste innlegg