Statusrapport uke 39

TERMIN:  Under to uker igjen! Enn det da!!! 

♥ PÅ VEI: Akkurat 38+4

NESTE KONTROLL: Skal på en legetime i morgen, for en ekstra sjekk siden jeg er så syk


♥ VEKTØKNING: Har ikke veid meg på lenge nå, får gjøre det i morgen tidlig, for jeg er spent på hvor mye jeg har gått opp

♥ VANN I KROPPEN: Noe ja, men synes ikke det har blitt mye verre enn det har vært tidligere nei

♥ PLAGERHar litt vondt i bekkenet, men det som plager meg mest er at jeg føler meg influensasyk, hoster og har smerter i sammenheng med dette. 

♥ MELK I BRYSTENE: mhm


♥ MATKIKK : Appelsin, og kaffe; det tørre kaffepulveret i posen. Nam, det er godt å tygge på. (høhøhø, er hekta faktisk)

♥ KYNNERE : Ingen

♥ SULTEN: Er sulten, eller tror jeg er sulten. SOm regel er det nok å stikke nesa i kaffeposen å lukte på kaffe. Hahah?.  Selv om jeg tror jeg er sulten, så er det ikke alltid jeg er det tydligvis. Det er ikke mye mat som frister for tiden

♥ HUMØR: Er ikke i form så humøret er påvirket av dette


♥ NAVN: Hvem har tid til å tenke på slikt? trodde jeg skulle ha mye tid når jeg gikk ut i permisjon, men den gang ei

♥ KJØNN: Babygirl

♥ BARNEROM: Tipptopp!  I love it

♥ UTSTYR: Ønsker oss Sophie giraffe

♥ AKTIVITET INNENFRA:  Aktiv lita jente 

 

♥ HODET NED: ja

♥ OM FØDSELEN: Det eneste jeg tenker nå er at jeg håper jeg rekker å bli frisk før fødsel starter. Kan virkelig ikke se for meg å føde nå som jeg føler meg så syk

♥ TUNGT: Nei, er ikke det rart?

♥ UTÅLMODIG: Nesh

♥ SØVN: Sover mye, og deilig er det


Store babymagen

3 kommentarer

Siste innlegg