Snakk om å kjenne kroppen sin

I hele svangerskapet har jeg sagt at jeg er sikker på at Prinsessa kommer før termin. Da jeg fortalte dette til jordmor fikk jeg høre at jeg kom til å bli skuffet om jeg gikk og hadde denne innstillingen, men på tross av hva hun sa så har jeg alltid vært 100% sikker på at jeg kjenner kroppen min best, og dette var noe  jeg var 100% sikker på. Ingenting kunne endre min tro på dette.

På Mandagen denne uka snakket jeg med søstra mi, og da sa jeg til henne at jeg kommer til å føde iløpet av 3 dager, garantert. Utrolig hvor godt man kjenner sin egen kropp. Av og til så vet man bare at noe er i gjære.

På Mandagen hadde jeg kynnere for første gang, jeg kjente at noe var på gang, og på Natta, natt til Tirsdag, begynte fødsel med at vannet gikk. 15 timer senere hadde jeg lille prinsessa i armene mine <3 Livet er fantastisk!!!! Hverdagen med to små er helt ubeskrivelig lykkelig! 

0 kommentarer

Siste innlegg